Comunicare strategică

Clienții sau colaboratorii tăi înțeleag ușor ce le poți oferi, cum îi poți ajuta sau ce dorești de la ei? Un scop clar, un mesaj adaptat, un proces realist de comunicare au la bază o abordare strategică.

Așa cum ai o strategie pentru crearea și dezvoltarea afacerii sau organizației tale, este esențial să ai și o strategie pentru comunicare (externă și internă). Este foarte important să îți faci treaba profesionist, iar modul în care comunici despre tine și afacerea ta, poate face diferența pe piață și îți poate influența radical clienții, actuali sau potențiali.

Află detalii mai jos despre Social media, Strategii de comunicare, Media work.

De la modul în care te prezinți on-line (website sau Facebook), cum semnezi un e-mail, până la cum arată sediul companiei sau serviciile pe care le vinzi, toate urmează acest fir roșu al comunicării organizaționale.

Social media

  • comunicare strategică pe platformele de social media: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok, etc.
  • crearea de pagini/ conturi social media, administrare și elaborare de conținut pentru postări;
  • administarea startegică de campanii plătite pentru promovarea companiei.

Strategii de comunicare

  • evaluarea reală a situației comunicaționale a companiei;
  • elaborare și implementare de soluții strategice de comunicare, adaptate pentru fiecare client;
  • consiliere pentru comunicare de criză sau rezolvarea conflictelor.

Media work

  • elaborarea și diseminarea de comunicate de presă, advertoriale și alte materiale jurnalistice, adaptate la diverse publicații și publicuri țintă;
  • relaționarea cu reprezentanții mass-media;
  • organizare de evenimente pentru jurnaliști: conferințe de presă, info-trip, lansări și alte evenimente de PR.
  • menținerea unor baze de date cu contacte media relevante pentru fiecare companie.

Programează o evaluare comunicațională

Soluțiile de comunicare se bazează pe o evaluare actuală și complexă a companiei sau organizației tale.

Analizăm prezența on-line, dar și prezența fizică, precum și viziunea companiei și planurile de viitor. Este important să ne cunoaștem, să strângem împreună informațiile necesare, pentru a avea un punct de pornire realist.