Proiecte

Cu 189 de state membre, personal din peste 170 de țări și birouri în peste 130 de locații, Grupul Băncii Mondiale este un parteneriat global unic: cinci instituții care lucrează pentru soluții durabile pentru reducerea sărăciei și construirea unei prosperități comune în țările în curs de dezvoltare.
Ce am făcut eu pentru Banca Mondială, în 2023?
Facilitarea întâlnirilor pentru implicarea factorilor interesați, la nivel național, în consultări privind găsirea de soluții pentru dezvoltarea zonelor montane din România. Întâlniri au fost organizate în cadrul unui proiect MADR.

Înființată în 2006, oferă servicii de consultanță de înaltă calitate, formare și analiză de politici publice pentru organizații guvernamentale și non-guvernamentale care lucrează pe probleme de agricultură, dezvoltare rurală și mediu din sud-estul Europei și nu numai.
Ce fac eu la HCC?
Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare a organizației.
Rebranding organizațional.
Strategii de comunicare și branding pentru 2 proiecte Orizont 2020: AgriLink 2020 și SALSA.
Strategii de implicare a factorilor interesați din proiecte Orizont 2020: MOVING și PRO-WILD.
Traininguri comunicare, producție video, promovare online/ offline pentru echipă și parteneri.
Conținut pentru website și canale de Social media.

Asociaţia „Agenţia pentru Managementul Energiei şi Protecţia Mediului Braşov” (ABMEE) este o agenţie locală de management energetic, înfiinţată în anul 2003, prin programul SAVE II al Comisiei Europene, în parteneriat cu Municipiul Brașov.
Ce am făcut eu la ABMEE?
Implementare activități comunicare pentru proiectele organizației cu finanțare LIFE, ORIZONT 2020.
Conținut pentru website și canale de Social media.
Facilitare întâlniri.

Asociația „Orașe Energie în România”/ OER reunește autorități locale aflate în tranziție energetică, care și-au propus să devină comunități cu emisii reduse și care țintesc să atingă neutralitatea climatică.
Ce am făcut eu la OER?
Implementare activități comunicare pentru proiectele organizației cu finanțare ORIZONT 2020, EUKI, Interreg.
Conținut pentru website și canale de Social media.
Facilitare întâlniri.

Societatea Română de Sălbăticie (SRS) vrea să contribuie la conservarea, promovarea și recunoașterea zonelor de sălbăticie din România.
Ce am făcut eu pentru SRS?
Implicarea factorilor interesați, analiză, facilitare întâlniri și implementare proiecte de dezvoltare locală sustenabilă pentru comunitățile din Masivul Făgăraș (2019-2024)
Strategie de comunicare în proiectul finanțat din fonduri norvegiene ”Animalele domestice hoinare și fără stăpân în România. Definirea problemei sociale și de mediu printr-o abordare participativă și inovare socială”. (2020-2022)
Activități de educație în proiectul EDU-WILDLIFE finanţat de DBU şi Ministerul Mediului din Landul Saxonia Inferioară.
Elaborarea strategiei organizației, împreună cu echipa SRS.
Elaborarea și implementarea de proiecte (partea de comunicare și educație).
Susținere trainiguri de comunicare și evenimente pentru alți beneficiari.
Administrare pagină de internet și pagină de Facebook.
Alte activități de fundrasing, educație și comunicare.

Asociația de Ecoturism din România (AER) este un parteneriat pentru conservarea naturii și turism în România între asociații de turism, organizații neguvernamentale de dezvoltare locală și conservarea naturii, pensiuni și agenții de turism.
Ce am făcut eu pentru AER?
Coordonarea realizării website-ului pentru promovarea destinaţiilor ecoturistice. Structurarea şi culegerea de informaţii pentru centralizare.
Rebranding organizație și creare de brand: parte din echipa de elaborare pentru noua identitate AER și EcoRomania.
Redactare de articole de promovare în Traveler România, revistă trimestrială National geographic, și Forward Brașov, revistă lunară de afaceri și comunitate.
Coordonare şi organizare cursuri de comunicare pentru ghizi/ intepretarea naturii.
Realizarea strategiei de comunicare/ promovare pentru Parcul Naţional Munţii Măcinului în cadrul proiectului ”Consolidarea sistemului de arii protejate al României prin demonstrarea celor mai bune practici de administrare a ariilor naturale protejate şi teritoriilor învecinate în Parcul Naţional Munţii Măcinului” finanțat de către PNUD Romania prin programul GEF.

Fundația ProPark (ProPark) a fost înființată în 2008 pentru a găsi soluții la problemele legate de sistemul de arii protejate din România și pentru a răspunde acestor provocări.
Ce am făcut eu pentru Propark?
Colaborarea la elaborarea modulului de comunicare şi la organizarea seminariilor de comunicare din diverse proiecte europene (prestarea a peste 70 de cursuri în intervalul de timp 2008-2024).
Coordonarea acţiunilor de promovare a modulelor şi pachetelor de training Propark.
Elaborare modul comunicare și interpretare pentru ghizi de turism și livrare cursuri în cadrul proiectului ”Meserii frumoase pentru destinații frumoase”, finanțat de programul de cooperare elvețiano-român.
Colaborarea la elaborarea modulul de comunicare on-line: www.proparktraining.ro și susținerea a trei sesiuni de training on-line (2015-2017).
Trainer colaborator la programul de Master Geo-Biologie Aplicată în Conservarea Patrimoniului Natural și Cultural al Universității de Geologie și Geofizică, Universitatea București
Coordonarea proiectului “Taberele tip Ranger Junior – instrument esenţial în promovarea ariilor naturale protejate”- Finanţatori: Fundaţia pentru Parteneriat şi MOL România.
Elaborarea şi implementarea strategiei de comunicare Propark.
Elaborare și implementare strategiei de marketing Propark.
Coordonarea echipelor de elaborare strategii de comunicare și acțiuni de comunicare din diverse proiecte Propark. (ex. strategia de comunicare pentru PN Defileul Jiului).